www.flickr.com
"Sahabat umpama baju yang kita pakai. Ia melindungi kita, mengindahkan kita, menjadikan kita sempurna di mata orang lain"

16 April 2009

hp sape ni


8 comments:

prima_chrome said...

handphone siapa ? ntah .. cam kenal je .. tapi dah lupa siapa orang nya .. lalalala ~`

an2raya said...

lupe eh, agak2 tuan dia pakai lagi tak hp ni, kat luar negara leh pakai tak hp ni?

prima_chrome said...

leh la .. handp0ne ni cikai-cikai pun leh pakai ape .. sebab beli original nokia .. hehe .. tanya tuan dia ..

baru_kenal said...

Sapo punyo hp sobonarnyo ni?

an2raya said...

hp vio velvet,hehehe

baru_kenal said...

vio velvt ni sapo plak. hehe. ese sajo jo bising kat blog ekau org ni ha sobab macam best jo. ramai kawan baru. hoho. boleh ko?

baru_kenal said...

btw, tangan tu tgn sapo? hahhha

an2raya said...

tangan yg menggoncang dunia. ko ni sape erk

Blog Widget by LinkWithin