www.flickr.com
"Sahabat umpama baju yang kita pakai. Ia melindungi kita, mengindahkan kita, menjadikan kita sempurna di mata orang lain"

21 June 2008

21hb di Sungai Manggis

20hb...jam lebih kurang malam, tapi tak ingat jam berapa,
tiba ku terima pm dari ferol, 'jom gi sungai manggis esok'
setelah berbincang di dalam conference, qiqie, vio bersetuju utk ikut skali,
so pagi 21hb jam 8.00am kita org berkumpul di restoran awwal(port biasa)
setelah perut kekenyangan, kita org meneruskan perjalanan ke sungai manggis,
masing membayangkan bagaimana rupa bentuk sungai yang dikatakan ferol(terutama skali aku la), setelah penat memandu, kami tiba di lokasi, syg skali dah ada org disitu,
ahh apa nak kira' Redah je' bak kata Nadia Af6.
dengan keluasan sungai sebesar jalan raya, dan kedalam yang diidamkan, aku berasa cukup puas hati, dan kami terus bermandi
manda..yehaa.......gedebuhhh..
setelah letih, kami berempat bertolak utk pulang ke rumah jam 2pm.
Alhamdulillah semua selamat..so, bila lagi nak pegi?

3 comments:

Anonymous said...

huhu g mandi mande x ajak kiter pon...sob sob sob...mcm bess jew tempat tesebot..nanti tolong bitau directionnyer ek :)

ladyjuliet27 said...

uwaaaaa....bestnyer....faz wat org jelez jerrrr...eeeeee....GERAMMZZZ!!

vio said...

identiti aku akhirnya terbongkar jua...hmmm...neway thanks bro..walaupun aku hampir2 mati lemas..enjoy sangat2 me tu...mungkin antara memori aku yg paling best...thanks an2raya...heheh,,,budi ko x aku lupakan..walaupun sebelum aku cecah air tu memori 4 tahun dulu selalu bermai di kepala aku, aku keraskan jugak heti...lgpun kita datang nak enjoy kan?? heheh thanxx bro !!

Blog Widget by LinkWithin