www.flickr.com
"Sahabat umpama baju yang kita pakai. Ia melindungi kita, mengindahkan kita, menjadikan kita sempurna di mata orang lain"

23 July 2009

Ada org tu nak balik dah...

menyampah, geram, sakit hati, sakit jiwa dgn dia.... nak balik tergesa2... haktuih betui budak ni...

anyway, aku doakan dia happy kat sana. dia dah dpt apa yg dia nak, balik pada keluarga.

i'll always pray for the best, for the people that i love.

and my top priority is all of my friend.

all the best.

bulan puasa ni aku dgn P mai umah hang ok? hahahahahahhahaha.....

truth,
Tash

4 comments:

fazrin2211 said...

biarla dia balik, dia kuli je, bos suruh, dia pegi la, jgn salahkan dia..
mesti dia terharu ko tulis macam ni.
klu aku jadi dia, aku pun terharu,huwawawawa

Natasha said...

hak tuihhhh!

princess said...

hak tuihh sekali lgi..hehe

fazrin2211 said...

pehh, depa da pandai

Blog Widget by LinkWithin